violaanna

Direktlänk till inlägg 28 april 2011

Galet..

Av Anna Hägglund - 28 april 2011 18:10

Jag har härmed gryyymt stort agg mot den människa som bestämt låter allt grus ligga kvar på marken! lixom vad väntar den på? att de ska börja regna?!! ganska logiskt egentligen, men de skiter jag i ok?!!!! Har ju iof inte kört omkull än, men lär ju ffs se ut som en jävla kärring när jag cyklar! Menmen.. aja.. livsfarligt iaf! 


Fick sluta tidigare idag på praktiken för att jag hade skött mig så bra :D  ( frågan är ju hur dålig jag vart alla andra dagar... :S ) Men dom tyckte att dom i lugn o ro kunde planera och syssla med sitt eftersom att jag tog så bra hand om resten :D De var riktigt roligt o höra faktiskt, funderade häromdagen vad jag gjorde där egentligen men nu vart de lite tacksamt igen då! :)


Nu tror jag faktiskt att jag har deklarerat å, mamma sa de iaf så lyssnar på henne då för jag fattar inte ett skit! :)


Mycket skit blev de i de här inlägget men jag behövde skriva av mig lite kännde jag, och nu ska jag snart gå o kika efter batterier till kameran, för jag vet att de ska finnas någonstans på ett bra ställe precis där jag la dom som jag verkligen inte minns vart de kan vara.. menmen! Kanske eventuellt kommer lite bilder sen då! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Hägglund - 30 augusti 2011 11:31

Som ni ser har jag inte vart så aktiv på den här bloggen, och de är för att jag helt enkelt tröttnade på denna. Gillade inte "designen" och så.   Har gjort en annan blogg som är aldeles nyuppstartad som jag trivs bättre med hittills iaf! så gilla...

Av Anna Hägglund - 25 juli 2011 20:25


Man tager vad man haver, ett skitgummiband från dollar ;) En superbra anledning till att behålla det själv va?! :) Jag älskar det redan ^^   ...

Av Anna Hägglund - 25 juli 2011 15:40


   kass bild men men! ^^

Av Anna Hägglund - 21 juli 2011 21:00

Tjohej vad länge sen de var jag var här då! Men kameran har vart död, men nu har jag batterier igen. Och medans kameran var död har jag ju knappast slutat gjort smycken.. så här kommer lite bilder! Har ju även sålt lite, som inte hann komma med på bi...

Av Anna Hägglund - 26 juni 2011 21:34

   

Lite skit om mej då!

Fråga mig vettja!

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards